Nordic Business Forum 2025

Moving forward : Become a leader of the future

Už teraz sa môžete zaregistrovať na Nordic Business Forum 2025, ktoré sa uskutoční 24. – 25. septembra 2025 v Helsinkách a bude vysielané aj online

So zameraním na predvídavosť, rast a kultúru je toto vaša šanca získať nástroje na vedenie seba a svojej spoločnosti vpred. Dva dni plné inšpirácie, 12 rečníkov, účastníci z viac ako 40 krajín a osobnosti ako Simon Sinek, ktorý je na Slovensku známy aj svojimi motivujúcimi knihami.


"Ak vaše činy inšpirujú ostatných, aby viac snívali, viac sa učili, viac robili a aby sa stali niečím viac, ste lídrom."

John Quincy Adams

Som líder

Táto stránka je venovaná všetkým, ktorí pracujú s ľuďmi, vedú ich, motivujú, koučujú a lídujú.

Účelom tejto stránky je vytvoriť komunitu pre manažérov a lídrov, kde môžu zdieľať svoje názory, nápady a obavy.

Pri práci s ľuďmi som sa nejeden raz stretla so situáciou, ktorá bola pre mňa nová a aj napriek tomu, že som hľadala informácie na internete, prípadne sa radila s iným manažérom, nakoniec som riešenie situácie musela vymyslieť sama.

Ale čo keby existoval priestor, kde by sa manažéri/lídri mohli poradiť medzi sebou o situáciách, s ktorými sa už stretli. Zdieľali si názory a nápady, ktoré by mohli použiť pri práci s ľuďmi.

Preto je tu komunita Som líder.


Najnovšie články na našom blogu

Život po štyridsiatke môže byť časom stability, no pre mnohých ľudí je aj obdobím zmien a nových začiatkov. Jednou z tých najväčších môže byť rozhodnutie začať úplne novú kariéru. Hoci sa môže zdať, že trh práce je nastavený predovšetkým pre mladých ľudí, pravdou je, že stále viac jednotlivcov sa v tomto veku rozhoduje pre kariérny reštart. Je to...

V dnešnej dobe, keď je konkurencia vo väčšine odvetví silnejšia ako kedykoľvek predtým, nestačí ponúkať len kvalitný produkt alebo službu. Kľúčovým faktorom, ktorý rozhoduje o úspechu firmy, je customer experience (CX) – teda celkový zážitok zákazníka pri interakcii so spoločnosťou.

Klientska spokojnosť je dôležitým faktorom každej spoločnosti. Práve klienti sú tí, ktorí tvoria profit spoločnosti. Preto je nevyhnutné ich spokojnosť stále zvyšovať.

Mikromanažment je štýl riadenia, pri ktorom manažér neustále dohliada na svojich podriadených, zasahuje do detailov ich práce a kontroluje takmer každý ich krok. Tento prístup môže byť v niektorých situáciách užitočný, ale často má aj negatívne dôsledky na pracovné prostredie a produktivitu zamestnancov.

Prihláste sa k odberu newslettera

Prihláste sa k odberu newslettera a dozviete sa prvý, čo je nové